Prezentacije

Oglejte si letošnje prezentacije

Prezentacije

Črt Podlogar

Črt Podlogar (Red Orbit): Naredite korak naprej od kratkoročne optimizacije – digital naj bo usmerjen k dolgoročnim poslovnim ciljem Za digital je vedno veljalo, da

Več »

Jan Dobrilovič

Jan Dobrilovič (Beeping): 5 vpogledov v nakupno vedenje Slovencev oz. kako uporabiti nakupno vedenje v svoj prid Dobrilovič bo predstavil praktične ugotovitve o vedenju porabnikov,

Več »

Jeremy Waite

Umetna inteligenca (AI) povzroča revolucijo v načinu poslovanja in mnogi marketinški vodje se trudijo ostati v koraku z vsemi spremembami. Po mnenju mnogih analitikov obstaja

Več »

Leon Korošec

Leon Korošec (Elan): Naš zakaj – >sveti gral< blagovne znamke V predstavitvi bomo slišali, kako je Elan premislil razloge svoje blagovne znamke, produktnega portfelja, odnosa

Več »

Matjaž Grm

Matjaž Grm (Adria Mobil): Koncept za povečanje inovativnosti, izboljšanje uporabniške izkušnje in vrednosti blagovne znamke Spoznali bomo, kako so v Adrii Mobil s pristopi dizajn

Več »

Nataša Ravnikar

Nataša Ravnikar (Optiweb): Ne prodajne akcije, vključenost porabnikov in digitalne vsebine prinašajo dodatno prodajo. Tudi do 70 odstotkov večjo. Prikazanih bo nekaj praktičnih primerov, kako

Več »

Gorazd Kos

Gorazd Kos (Telekom Slovenije): Vplivanje na percepcijo vrednosti in nakupno odločitev za višji paket V prispevku bomo videli, kako so z drugačno cenovno politiko vplivali

Več »

Gruden Lovro

Lovro Gruden (Indigo Consulting): Ali vključujemo partnerje v inoviranje?/Ekskluzivno za SMK rezultati tradicionalne raziskave MindWideOpen Letos so raziskovali, ali so podjetja (in marketingarji) v Sloveniji

Več »

Jelena Agafonova

Jelena Agafonova (BIT-Roots): Kako izzvati celotno industrijo in kako ustvariti svetovni izdelek za digitalne porabnike? Jelena Agafonova bo pokazala, kako lahko novi agilni poslovni model

Več »

Melnisa Begović

Melnisa Begović (Studio Moderna): Kako obletnico blagovne znamke resnično izkoristiti za prodajni uspeh Prikazano bo, kako obletnico blagovne znamke izkoristiti za vključevanje splošne javnosti, gradnjo

Več »

Mitja Pirc

Mitja Pirc (Datafund, Indigo Consulting): Dolgotrajni učinki blockchaina na marketing V Sloveniji bodo prvič predstavljeni praktični primeri uporabe tehnologije blockchain, ki dejansko že živijo, so

Več »

Polona Peunik

Polona Peunik (Akrobat): Kako smo spremenili koncept in povečali prodajo na globalnem trgu za 80 odstotkov – izkušnje Akrobata Spoznali bomo, kako preiti s prodaje

Več »

Ivan Kovačević

Ivan Kovačević (Bruketa & Žinić & Grey): Kako blagovne znamke v regiji preoblikujejo izkušnje kupcev – primeri iz različnih panog Pogledali bomo v zakulisje, kako

Več »