UVODNIK

"V 99 odstotkih časa mora podjetje prodajati. Če pa izdelek želite prodati, morate biti z njim zapeljivi. Če obveščate, gre samo za racionalno plat, a ljudje kupujemo s čustveno platjo."

Z Lorenzom Marinijem, ustanoviteljem ene vodilnih kreativnih agencij, ki je v svoji karieri prejel več kot 500 nagrad na mednarodni ravni (vključno s canskim zlatim levom), smo govorili o nujni kreativnosti v podjetjih. Teh namreč v današnjem svetu brez nenehne prožnosti in inovacij ne čaka nič dobrega. Lorenzo Marini, ki ni samo izvršni in kreativni direktor milanskega Lorenzo Marini Group, temveč je tudi slikar in pisatelj in naš letošnji glavni govorec.

O kreativnosti, prilagodljivosti in inovativnosti bo spregovoril letošnji glavni govorec konference, umetnik, pisatelj, kreativni diretor in CEO, Lorenzo Marini. Pred ustanovitvijo skupine Lorenzo Marini je Lorenzo delal za pomembne nacionalne in mednarodne oglaševalske agencije, kot so Ogilvy, Leo Burnett, Armando Testa, Dorland in Ayer. Je prejemnik številnih nagrad, ki verjame, da ideje ustvarjajo denar, medtem ko denar ne ustvarja idej. Osredotočenost na osrednjo vlogo kreativnih idej uporablja v številnih  disciplinah: od umetnosti do oblikovanja, od pisanja do režij. Lorenzo je objavil že štiri eseje in dva romana, poučeval na univerzah, vodil radijsko oddajo na Rai2, režiral mnoge oglase, ustvaril parfum in že tri leta uspešno razstavlja svoja umetniška dela.

Intervju v celoti preberite tukaj.

Deli...