si Prikaži govorce Skrij govorce Prikaži opis programa Skrij opis programa Sponzorji dogodka Sponzor dogodka Uredi dogodek
12:15 - 13:00
PREDAVANJE
Prikaži opis programa

V Body Shopu je Schwartz vpeljeval naravne, pristne in zelene strategije, še preden so te postale priljubljene in modne v drugih podjetjih. Kaj je danes drugače? Schwartz je začel kot pionir, kako vidi splošni trend danes? Kako naj podjetje, ki sicer ima nekaj izkušenj z zelenimi strategijami, a ne veliko, novo razmišljanje prenese v jedro podjetja? Kako naj se tega loti? Kakšen naj bo pravi menedžer in voditelj za to vlogo? Koliko sredstev in truda naj nameni za ta proces in kakšne bodo otipljive koristi?

Prikaži govorce
Sponzor dogodka
13:00 - 13:45
Prikaži opis programa

Klaus Regling, izvršni direktor Evropskega mehanizma za stabilnost – EMS, se bo osredotočil na prihodnje srednjeročne in dolgoročne posledice ukrepov zdajšnje ekonomske politike brez primere. Ali lahko po veliki pregretosti v najpomembnejših ekonomijah sveta pričakujemo novo gospodarsko krizo? Če da, kaj smo se naučili in katere sistemske spremembe naredili, da lahko pričakujemo drugačen (ne Grški) potek, kot pri krizi 2008. Kaj bi še morali storiti – kje so največja tveganja? Na primer, kako se bodo (če sploh) spreminjala fiskalna pravila v kontekstu prehoda v zeleno in digitalno Evropo, ali bo Yuan postal rezervna valuta, …

13:45 - 14:00
ODMOR
14:00 - 14:45
PREDAVANJE
Prikaži opis programa

Kakšen je jutrišnji oziroma že današnji kupec? Kaj mu pomenijo vrednote in času primerne poslovne prakse – zelene in odgovorne, tako na medorganizacijskem trgu kot tudi širše? Kaj mora danes narediti podjetje, da bo še relevantno oziroma še bolj relevantno jutri? Kako hitro bo trg izpljunil tiste, ki jim ne bo mar?

14:45 - 15:45
OKROGLA MIZA
Prikaži opis programa

Z izbranimi sogovorniki iz podjetij, ki pokrivajo potrebe končnih kupcev in kupcev na medorganizacijskih trgih, bomo govorili o medsebojni prepletenosti delovanja podjetja, družbenega in naravnega okolja. Katere cilje si postavljajo za trajnostne strategije in kaj jih motivira? Kako prepoznavajo izzive in priložnosti ter kako uspešni so s trajnostnimi poslovni praksami? Pričakujemo razgibano diskusijo glede kompleksnega izziva današnjega časa: kako zadovoljiti potrebe sedanjih generacij, ne da bi ogrožali prihodnjih.

16:00 - 16:15
ODMOR
09:00 - 10:00
PREDAVANJE
Prikaži opis programa

Tema letošnje raziskave študentov rednega magistrskega študija Poslovodenja in organizacije IMB Ekonomske fakultete UL in njihovih mentorjev so globalni izzivi, s katerimi se srečujemo. Čeprav se to na makroekonomski ravni vidi kot zaostajanje v rasti produktivnosti, je potrebno globlje pogledati v teme, ki se dotikajo staranja prebivalstva, potrebne energetske tranzicije, povezane z e-mobilnostjo, novih tehnologij in vodenjem učinkovite ekonomske politike. V okviru predstavitve bodo prikazani trendi na navedenih področjih v  ZDA, Kitajski, Evropski uniji in Sloveniji na način, ki bo predstavil tako ključne spremembe, ki se obetajo kot tudi poslovne priložnosti, ki izhajajo iz tega. V drugem delu predstavitve bo prikazan proces transformacije in poslovni model na primeru treh izbranih slovenskih podjetij, Union Hotels Collection, Equinox in Pipistrel.

Tretji del prezentacije bo prikazal koncept oblikovanja poslovnega ekosistema, ki temelji na spodbujanju sinergij in uporabi lokalno specifičnih resursov in bi tako spodbujal rast produktivnosti na ravni mikro in malih podjetij v posameznih regijah. Konceptualni model bo nadgrajen z oceno potrebnih investicijskih vlaganj na primeru občine Izola ter shemo financiranja tovrstnih projektov. Preobrazba v zeleno in digitalno družbo bo temeljila na trajnih mikro rešitvah.

10:00 - 10:15
ODMOR
10:15 - 11:00
PREDAVANJE
Prikaži opis programa

Pomanjkanje glavnih sestavnih delov in surovin je na trge prineslo precej negotovosti. Kako Aleš Janhar kot slovenski inženir, podjetnik in znanstvenik iz Silicijeve doline vidi razvoj glavnih tehnologij prihodnosti in kateri dejavniki bodo razvoj pospeševali in upočasnjevali? Kakšna naj bo vloga znanja v slovenskih podjetjih, znanja, ki naj bi olajšalo vzpenjaje po verigi vrednosti in doseganje višjih cen oziroma dodane vrednosti? Kaj narediti, da nameni postanejo realnost?

11:15 - 12:00
PREDAVANJE
Prikaži opis programa

Michele Zanini, poslovnež in svetovalec iz Bostona z beneškimi koreninami, je soavtor zelo odmevnega dela Humanokracija. Zanini menedžerje po vsem svetu navdušuje in jim svetuje, kako naj z zelo preprostimi prijemi svoje zaposlene motivirajo, da so še bolj inovativni in kreativni. Z metodami, opisanimi v Humanokraciji, postanejo v bitki za talente podjetja še bolj zaželen in uspešen delodajalec.

Najbolj zaposlene v podjetjih duši birokracija. Kako jo smiselno, ciljno in učinkovito odpravljati in tako z večjo kreativnostjo podjetju omogočiti hitrejšo rast in večjo privlačnost? Nedvomno je epidemija spremenila oziroma še vedno spreminja metode dela v preštevilnih podjetjih. Kako to, kar smo se naučili med epidemijo, upravljati v sodobnem in privlačnem podjetju? Kako kombinirati delo na daljavo, ki je v nekaterih elementih lahko precej privlačno za zaposlene in tudi za podjetje, ter tradicionalne veščine in metode dela, ki nikoli ne bodo del preteklosti? Kako podjetju najti novo in okrepljeno odgovorno poslanstvo, ki vodi k večji privlačnosti in hkrati k rasti in višji donosnosti? Konkretne poti in abeceda za ustvarjanje večje privlačnosti.

12:00 - 12:45
OKROGLA MIZA
13:15 - 13:15
Prikaži opis programa

Zaključek konference in odmor pred tradicionalnim srečanjem študentov IMB EF Univerze v Ljubljani s predstavniki Novartisa v Sloveniji.

14:00 - 15:00
DRUŽENJE
Prikaži opis programa

Tradicionalno srečanje študentov IMB EF Univerze v Ljubljani s predstavniki Novartisa v Sloveniji.

Sponzor dogodka