Jean-Francois Chianetta je futurist in prepoznavni vodja v nastajajočem svetu obogatene resničnosti. Je samooklicani računalniški frik in navdušenec nad tehnologijami v vzponu. Po izobrazbi je strojni inženir. V letu 2011 je ustanovil podjetje Augment z vizijo združiti digitalni in fizični svet prek obogatene resničnosti. Od leta 2011 do danes je izgradil eno izmed vodilnih podjetij na področju obogatene resničnosti. S podporo družbe Salesforce Ventures ima Augment več kot 200 strank po vsem svetu, vključno s Coca-Colo, Leroy Merlinom, Siemensom in hoteli Accor. Jean-Francois nastopa kot govornik na mnogih dogodkih po svetu, npr. Innovation Lab na dogodku National Retail Federation Big Show (NRF), svetovni turneji Salesforce in dogodku Augmented World Expo, kjer z udeleženci deli svoje znanje o obogateni resničnosti.

Ideja za ustanovitev podjetja Augment je nastala zaradi spletne nakupovalne izkušnje soustanovitelja in glavnega direktorja, Jean-Francoisa Chianette, ko je bral kritike, ki so nek proizvod opisovale kot največjega svoje vrste. Rekel je: »Po fotografijah se tega dejansko ni dalo videti.« Strojni inženir se je nato domislil rešitve, in sicer prve aplikacije, s katero se lahko vizualizirajo 3D-modeli v resničnem svetu. Augment je z več kot 200 strankami v 36 državah danes vodilno podjetje na področju obogatene resničnosti. Podjetje ima več kot 40 zaposlenih iz 14 različnih držav. Smo raznolika in vesela družba ljudi, ki prek svoje platforme SaaS (»Software as a Service«) za podjetja gradimo najboljšo rešitev na področju obogatene resničnosti. Podjetje Augment s svojimi rešitvami načrtovanja pospeši postopek odobritve načrtov in zniža stroške izdelave prototipov. Prodajnim ekipam pomaga povečati prodajo in izboljšati skladnost in učinkovitost. S svojimi marketinškimi rešitvami povezuje spletno in tradicionalno komunikacijo, izboljša vključevanje in pomaga pri sprejemanju odločitev. Na področju večkanalnega trgovanja strankam omogoča, da preizkusijo proizvode v obogateni resničnosti kar doma, preden jih kupijo prek svojih pametnih telefonov ali tablic.