Rainer Schmückle, nekdanji direktor operative v Mercedes-Benzu Cars, Daimler AG, trenutno pa član upravnih odborov v družbah Autoneum AG, Švica, Dometic SA, Stockholm, Švedska, MAN Truck & Bus SE, München, Nemčija, Kunststoff Schwanden, Švica, in Wittur SE, Nemčija
Rainer Schmückle je študiral ekonomijo in inženirstvo. Preden je bil imenovan za direktorja operative pri Mercedes-Benzu Cars (Daimler AG), je zasedal več visokih položajev v avtomobilski industriji. Med letoma 1994 in 1997 je bil višji podpredsednik za finance in informacijsko tehnologijo v podjetju Freighliner, proizvajalcu tovornih vozil in članu Daimler Trucks North America. Zatem je postal predsednik in CEO podjetja Adtranz v katero sta se združili diviziji transportne tehnologije podjetij ABB in Daimler-Benz). Med letoma 2001 in 2005 je bil predsednik in CEO podjetja Daimler Trucks North America, kjer je bil odgovoren za poslovanje v skladu s sporazumom NAFTA, ter skupine Freightliner, Sterling and Western Star Trucks, Thomas Built Buses, Freightliner Custom Chassis in American LaFrance. Leta 2005 je postal vodja proizvodnje in nabave v podjetju Mercedes-Benz ter direktor operative (COO) v podjetju Mercedes-Benz Cars, Daimler AG. Poleg tega je podpredsednik področja poslovnega načrtovanja in financ.
Vsebina predavanja:
Zaradi globalizacije in internacionalizacije poslovnih dejavnosti podjetja delujejo v vse bolj kompleksnem in burnem svetu, v katerem se iz dneva v dan pojavljajo nepričakovani dogodki. Politične in pravne spremembe, velika nestanovitnost trga ter svetovna finančna kriza so samo trije primeri pretresov, ki lahko ogrozijo preživetje podjetja. Da bi bila podjetja uspešna, morajo razviti organizacijsko odpornost, ki jo je mogoče opredeliti kot sposobnost predvidevanja potencialnih groženj, za učinkovito obvladovanje nepričakovanih dogodkov in za učenje iz njih. V predavanju bomo dobili odgovore na vprašanja:
- Katera so najpogostejša orodja, ki so jih razvila prvovrstna podjetja za spopadanje z nepričakovanimi dogodki na splošno?
- Ali je avtomobilska industrija drugačna in kako se odziva na izzive, s katerimi se v zadnjem času sooča?
- Kakšen bo njen prihodnji razvoj? Souporaba avtomobilov, avtonomna vožnja, elektrifikacija, drugi alternativni pogoni?
- Kako se bodo morali spreminjati dobavitelji v avtomobilski industriji, še posebej slovenski dobavitelji, ki imajo posebno veliko težo v sestavi slovenskega izvoza oziroma celotnega slovenskega domačega proizvoda?
- Ameriško-kitajsko-evropski odnosi v tem sektorju in možni izzivi v prihodnosti?
Pogovor po predavanju vodi Peter Frankl, Finance.