Kakšen je jutrišnji oziroma že današnji kupec? Kaj mu pomenijo vrednote in času primerne poslovne prakse – zelene in odgovorne,...
Vsebina
Kakšen je jutrišnji oziroma že današnji kupec? Kaj mu pomenijo vrednote in času primerne poslovne prakse – zelene in odgovorne, tako na medorganizacijskem trgu kot tudi širše? Kaj mora danes narediti podjetje, da bo še relevantno oziroma še bolj relevantno jutri? Kako hitro bo trg izpljunil tiste, ki jim ne bo mar?
Sponzorji
Ostala zanimiva predavanja
Več predavanj
Loading...
Pridružite se nam 12. in 13. oktobra 2021
Pogled na svetovno gospodarstvo. Ali bo virus usoden tudi za kapitalizem kot ga poznamo doslej? Spremenjena realnost in preizkus odpornosti

Lokacija
Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt
jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam
Na socialnih omrežjih