Podrobnosti programa

#PREDAVANJE

Vsebina

V Body Shopu je Schwartz vpeljeval naravne, pristne in zelene strategije, še preden so te postale priljubljene in modne v drugih podjetjih. Kaj je danes drugače? Schwartz je začel kot pionir, kako vidi splošni trend danes? Kako naj podjetje, ki sicer ima nekaj izkušenj z zelenimi strategijami, a ne veliko, novo razmišljanje prenese v jedro podjetja? Kako naj se tega loti? Kakšen naj bo pravi menedžer in voditelj za to vlogo? Koliko sredstev in truda naj nameni za ta proces in kakšne bodo otipljive koristi?

Sponzorji

Ostala zanimiva predavanja

Več predavanj

Pridružite se nam 17. in 18. novembra 2022

Pogled na svetovno gospodarstvo. Ali bo virus usoden tudi za kapitalizem kot ga poznamo doslej? Spremenjena realnost in preizkus odpornosti

Lokacija

Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt

sandra.zidar@finance.si, +386 (0)41 904 206

Sledite nam

Na socialnih omrežjih