Takšne, kot je Maja, pri L‘Oréalu pogosto imenujejo kar »otrok L‘Oréala«. V svet dela je takoj po končanem študiju ekonomije vstopila kot mlada produktna vodja v L‘Oréalovem oddelku za trg široke potrošnje in v skupini ostala do danes. Najprej je zasedala različne položaje v trženju v jadranski regiji, nato pa je postala direktorica trženja za območje Amerik znotraj L’Oréalove divizije za dermatološke lepotne izdelke, odgovorna za blagovno znamko Vichy. Po štirih letih se je pridružila luksuzni diviziji najprej kot direktorica trženja za ameriške blagovne znamke (Kiehl’s, Urban Decay), odgovorna za vzhodno Evropo. Po bogatih izkušnjah v vlogi direktorice poslovnega razvoja za luksuzne blagovne znamke L’Oréala, odgovorne za francoska čezmorska ozemlja, je Maja danes namestnica generalnega direktorja, odgovorna za divizijo luksuznih blagovnih znamk pri L’Orealu za podsaharsko Afriko.
Pripravljeni na prihodnost: Kako se je L’Oreal pripravil na prihodnost. Prihodnost, ki je že tukaj.
…