Jan Dobrilovič, soustanovitelj in direktor spletne platforme za čiščenje gospodinjstev Beeping. Podjetnik, ki soustvarja poslovno zgodbo z jasno misijo – ustvarjati čas za prijetnejše stvari v življenju. Z Beepingovim inovativnim poslovnim modelom želi zgraditi odličen brand in še boljše podjetje. V slabih dveh letih poslovanja so postali največji igralec za čiščenje domov v Sloveniji in na Hrvaškem. Pri svojem delu stavi na popolno fokusiranost na uporabnika, podjetniški DNK in izjemno uporabniško izkušnjo vsakogar. V preteklosti je izkušnje nabiral tudi z delom v enem izmed največjih podjetij v regiji s področja energetike in trgovine, družbi Petrol d.d., kjer je začel na področju odnosov z javnostmi, šest let pa bil odgovoren za področje marketinga na tujih trgih.
Novi poslovni modeli na preizkusu prožnosti in odpornosti, kako hitra in odporna so naša podjetja
Nekaterim slovenskim podjetjem je virus pravzapra…