Jeremy Schwartz

menedžer, Kantar, ex Bodyshop

Jeremy Schwartz je vsestranski menedžer, ki je med drugim vodil družbe The Body Shop, Pandora in Conival PLC. Bil je izvršni direktor v L’Oréalu UK in direktor marketinga za Coca-Colo ter supermarkete Sainsbury’s.

Trenutno v podjetju Kantar vodi trajnostno prakso preobrazbe in ima podkast Saving Tomorrows Planet, kjer gosti ljudi, ki si prizadevajo za reševanje planeta. Mentorira tudi poslovne vodje in jim pomaga k hitri uresničitvi njihovih ciljev. Njegove izkušnje zajemajo delo z raznovrstnimi kulturami, kanali in izdelki, kar mu daje edinstveno perspektivo in vpogled v potrebe pri vodenju in trajnosti za ekipe na državni ravni ter vlagatelje po vsem svetu. Eden izmed Jeremyjevih izjemnih dosežkov je ustanovitev več milijard dolarjev vredne blagovne znamke Coke Zero. Dosegel je tudi poslovne preobrate podjetij Sainsbury’s, Body Shop in Pandora, ki so iz upadanja prešla v trajno rast. Jeremy močno verjame, da kriza trajnostnega razvoja zahteva, da se poslovni voditelji naučijo in začnejo uporabljati vrsto novih vodstvenih veščin, med katerimi so na vrhu inovacije in prehod z zdajšnjih na nove poslovne modele.

 

 

Povezani dogodki

Uvodno predavanje: Izhodne strategije – primeri in prakse poslovnih preobrazb

Tue 12. 10. 2021, 12:15
V Body Shopu je Schwartz vpeljeval naravne, pristn…