Karmen Pangos

generalna direktorica, Žito

Karmen Pangos, generalna direktorica, Žito

Svojo karierno pot je Karmen Pangos začela pred več kot 25 leti v Drogi Portorož, kot pospeševalka prodaje. V Drogi je svoje izkušnje kalila 10 let in napredovala skozi različna delovna mesta, od strokovne sodelavke v marketingu, vodje službe pospeševanja prodaje in na koncu po združitvi Droge in Kolinske kot vodja razvoja prodaje. Odgovornosti, ki jih je v teh letih prevzemala, so krepile njene prodajne kompetence, izkušnje s področja marketinga in tudi vodenja projektov. Nato je 4 leta nadaljevala svojo kariero v tehnični branži v podjetju Trgoavto, kjer je bila direktorica prodajno nabavnega sektorja. S tem je še nadgradila svoje prodajne kompetence in kompetence vodenja nabavnega področja ter pridobila izkušnje v tehničnem segmentu. Leta 2010 je nadaljevala karierno pot v podjetju Žito, kjer je kot prodajni manager skrbela za področje Adria regije, leta 2012 pa je prevzela funkcijo direktorice izvoza. V Žitu je uspešno formirala izvozni team, s katerim so dosegli zgodovinsko prelomnico s prodorom prodaje kruha na izvozna tržišča. Izvozna usmerjenost na področju dopeke je tako začrtala nove smernice razvoja družbe ter ostala pomemben generator razvoja in rasti v skupini Žito. V letu 2015 je kot  direktorica prodaje prevzela vlogo vodenja celotne prodaje v skupini Žito. Po združitvi Žita in Podravke je  bila aktivno vključena tudi v integracijski tim za področje prodaje. Pred letošnjim  imenovanje na mesto generalne direktorice Žita je zadnja tri leta vodila Kraš Slovenija.

V procesu razvoja svoje karierne poti, se je zgradila v ciljno usmerjenega liderja in managerja z veliko izkušnjami v mednarodnem in domačem okolju, na različnih področjih, predvsem v FMCG industriji. Sistematični karierni razvoj ji je prinesel širok pogled v panogi,  od same operative, do strateškega razmišljanja in načrtovanja. Vključenost v več integracijskih procesov ji je dala novo izkušnjo in pomembne kompetence delovanja in upravljanja procesov v okolju velikih sprememb. Svoje bogate izkušnje pa vsa leta nadgrajuje tudi z dodatnimi izobraževanji ter razvojem svoje osebnosti, saj verjame v temeljno predpostavko dobrega vodenja;  če želimo voditi druge, moramo najprej znati voditi sebe.

Povezani dogodki

Kako so se spremenili slovenski potrošniki? Ali nas zdravstvena in tehnološka disrupcija (razdiralnost, prekinitev) vrača h koreninam ali nas pelje v neko povsem novo realnost? Tektonski premiki ali mali popravki koronske disrupcije?

Fri 13. 11. 2020, 10:10
Na okrogli mizi bomo govorili o izzivih in priložn…