Prof. dr. Miha Škerlavaj, je prodekan za raziskovanje ter redni profesor managementa na Ekonomski Fakulteti v Univerze v Ljubljani. Je tudi pridruženi redni profesor za področje vodenja in organizacijskega vedenja na BI Norwegian Business School. Aktiven je tudi kot član Znanstvenega sveta Agencije Republike Slovenije za raziskovalno in razvojno dejavnost. Znanstvena skupnost ga ceni kot večkrat nagrajenega raziskovalca z objavami v prestižnih mednarodnih znanstvenih revijah kot so Harvard Business Review, Academy of Management Journal, Journal of Organizational Behavior, Leadership Quarterly in Human Resource Management. Vključen je v več mednarodnih raziskovalnih projektov s sodelavci iz vodilnih svetovnih poslovnih šol. Za svoj raziskovalno delo je v letu 2020 prejel prestižno Zoisovo priznanje za prispevek svetovni znanosti na področju ravnanja z znanjem in inovativnostjo.
Objavil in uredil je tudi knjigo Capitalizing on creativity: Fostering the implementation of creative ideas at work ter študijo primera o Outfit7 pri ugledni poslovni šoli INSEAD Case Publishing. Njegove raziskave so požele zanimanje vodilnih svetovnih medijev kot je npr. The New York Times. Za diseminacijo raziskovalnega dela skrbi z sovoditeljstvom oddaje Vodenje s posluhom na Valu 202. Ima obsežne mednarodne praktične izkušnje preko delavnic, usposabljanj in svetovanj strankam v Skandinaviji, Srednji in Vzhodni Evropi, in na Kitajskem. Poučuje na doktorskem, EMBA, in magistrskih programih v Evropi in Aziji. Cenjen je tudi kot zavzet predavatelj in moderator delavnic s področja razvoja vodij, sodelovanja, kulture, vodenja sprememb, in inovativnosti.