Če ne bomo kreativni, nas bodo kupci zapustili

Deli:

O kreativnosti, prilagodljivosti in inovativnosti bo spregovoril letošnji glavni govorec konference, umetnik, pisatelj, kreativni diretor in CEO, Lorenzo Marini. Pred ustanovitvijo skupine Lorenzo Marini je Lorenzo delal za pomembne nacionalne in mednarodne oglaševalske agencije, kot so Ogilvy, Leo Burnett, Armando Testa, Dorland in Ayer. Je prejemnik številnih nagrad, ki verjame, da ideje ustvarjajo denar, medtem ko denar ne ustvarja idej. Osredotočenost na osrednjo vlogo kreativnih idej uporablja v številnih  disciplinah: od umetnosti do oblikovanja, od pisanja do režij. Lorenzo je objavil že štiri eseje in dva romana, poučeval na univerzah, vodil radijsko oddajo na Rai2, režiral mnoge oglase, ustvaril parfum in že tri leta uspešno razstavlja svoja umetniška dela.

Intervju v celoti preberite tukaj.

Ob prehodu v letu 2024 je urad za makroekonomske analize objavil, da Slovenija pri produktivnosti ne napreduje v primerjavi s

Iztočnica junijskega podkasta Finance so najboljša podjetja v Sloveniji. Katera so najboljša med največjimi, smo objavili na lestvici TOP 101.

Z veseljem napovedujemo prve govorce, ki se na bodo pridružili na 26. PKP. Na portoroškem odru bodo med drugim z

Lani je nagrado prejel Srečko Šestan, poveljnik Civilne zaščite Republike Slovenije. Nagrada je namenjena tistim posameznikom in organizacijam, ki ključno

Povzemamo lanske ugotovitve, 19. novembra pa vas čakajo sveže napovedi. V zadnjem letu so plače v Sloveniji že naraščale za

Med najzanimivejše govorce prvega dne zagotovo sodi Nicolai Tangen, šef največjega državnega premoženjskega sklada na svetu, ki upravlja bilijone. In