Če ne bomo kreativni, nas bodo kupci zapustili

Deli:

O kreativnosti, prilagodljivosti in inovativnosti bo spregovoril letošnji glavni govorec konference, umetnik, pisatelj, kreativni diretor in CEO, Lorenzo Marini. Pred ustanovitvijo skupine Lorenzo Marini je Lorenzo delal za pomembne nacionalne in mednarodne oglaševalske agencije, kot so Ogilvy, Leo Burnett, Armando Testa, Dorland in Ayer. Je prejemnik številnih nagrad, ki verjame, da ideje ustvarjajo denar, medtem ko denar ne ustvarja idej. Osredotočenost na osrednjo vlogo kreativnih idej uporablja v številnih  disciplinah: od umetnosti do oblikovanja, od pisanja do režij. Lorenzo je objavil že štiri eseje in dva romana, poučeval na univerzah, vodil radijsko oddajo na Rai2, režiral mnoge oglase, ustvaril parfum in že tri leta uspešno razstavlja svoja umetniška dela.

Intervju v celoti preberite tukaj.

Na voljo je paket 4 posnetkov: Analiza in napovedi političnega in gospodarskega razvoja v Evropi. Kaj kažejo ključni kazalniki? Kje

Je to, kar se v Evropi, Sloveniji, tudi ponekod drugje v svetu, dogaja zdaj, le predah po vnovičnem popandemičnem zagonu,

Letošnjo nagrado je na Poslovni konferenci Portorož je prejel Davorin Kračun, predsednik Fiskalnega sveta Republike Slovenije. Profesor Davorin Kračun je

Danes je ob 12 uri odprla že 26. Poslovna konferenca Portorož. Po otvoritveni plesni točki smo najprej na odru PKP

Proti malim in srednjim podjetjem se deglobalizacija ne odvija tako agresivno, kot se pogosto domneva, pravi nekdanji prvi človek trgovskega

Zmagovalec raziskave IMD o konkurenčnosti Singapur, Slovenija na 46. mestu Zmagovalec letošnje raziskava IMD o konkurenčnosti je Singapur. Sledijo Švica,