Kako hitre spremembe se v prihodnjih letih obetajo v avtomobilski industriji?

SMK konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

O tem bo na jubilejni 20. PKP spregovoril ustanovitelj in direktor Centra za raziskave v avtomobilski industriji (CAR) Ferdinand Dudenhöffer.
Konkurenčnost in učinkovitost sta v zadnjih nekaj letih postali ključni besedi podjetij oziroma gospodarstva – inovacije, iskanje novih in hitrejših rešitev na vseh področjih pa obveznost, brez katere je podjetje obsojeno na propad. Kreativnosti in inovativnosti posameznikov, podjetij in družb je posvečeno več pozornosti kot kdaj prej. Avtomobilska panoga je ena tistih, kjer se spremembe dogajajo z veliko hitrostjo. Je ena vodilnih panog v svetovnem gospodarstvu, v kateri pa se zaradi novih tehnologij in sprememb na novo delijo vloge na trgu.

Ferdinand Dudenhöffer, redni profesor poslovnega upravljanja in ekonomije avtomobilske industrije na Univerzi v Duisburg-Essnu (Nemčija) ter ustanovitelj in direktor Centra za raziskave v avtomobilski industriji (CAR) ter eden boljših poznavalcev dogajanj v avtomobilski industriji, bo na jubilejni 20. Poslovni konferenci Portorož spregovoril o tem, kako hitre so in bodo spremembe v avtomobilski industriji.

Kdo je Ferdinand Dudenhöffer?

Svojo poslovno pot je Ferdinand Dudenhöffer začel kot poslovni analitik pri Oplu Nemčija, nato je prevzel vodenje marketinga in tržnih raziskav pri podjetju Porsche, pozneje se je pet let kalil še kot vodja prodaje pri podjetjih Peugeot Nemčija in Citroën Nemčija.

Je ustanovitelj in organizator letnega simpozija in kongresa CAR, ki ima trenutno več kot 1.200 udeležencev in več kot sto razstavljavcev. Poleg tega je tudi ustanovitelj in organizator kitajskega simpozija Chinese CAR, ki je bil ustanovljen leta 2014 v Šanghaju.

Je eden boljših poznavalcev dogajanja v svetovni avtomobilski industriji.

Komentar