Kaj se lahko naučimo iz izkušenj Alibabe?
Konferenca se bo začela s strateškim pogledom izkušenega menedžerja Jamesa Hardyja, ki bo predstavil svoje bogate izkušnje z mednarodnimi strategijami e-trgovine. Hardy je vodilni strokovnjak na področju globalizacije maloprodaje, e-trgovine in strategij rasti na spletu, ki blagovnim znamkam pomaga, da se s spletno širitvijo na različnih platformah (od Amazona in Alibabe do butičnih tržnic in lastnih spletnih trgovin) pripravijo na prihodnost. Trenutno je vodja globalne maloprodaje in tržnega razvoja v podjetju Flutterwave, največjem afriškem finančnotehnološkem podjetju, pred tem pa je bil direktor za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko pri podjetju Alibaba. V Združenem kraljestvu je soustanovil nagrajeno e-platformo za izvoznike na Kitajsko, ki je blagovnim znamkam iz vse Evrope pomagala pridobiti tržni delež v celinski Kitajski.