20. PKP: Kako pomagati uveljavljenim podjetjem, da še naprej rastejo

SMK konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

V svetu interneta in internetne prodaje veliko vlogo igrajo mala podjetja. Futurist in prepoznavni vodja v nastajajočem svetu obogatene resničnosti (augmented reality), ustanovitelj podjetja Augment, bo predstavil, kako združiti digitalni in fizični svet prek obogatene resničnosti.

Živimo v svetu, v katerem so inovacije edina stalnica. Pa vendar, inovativnost brez organizacijske stabilnosti podjetij ne daje želenih rezultatov. Zato bo letošnja Poslovna konferenca Portorož proučevala, kako se na nenehne spremembe odzivajo inovacijam naklonjena podjetja.

Težko govorimo o inovacijah, ne da bi govorili o tehnologijah. To vsekakor velja tudi za področje prodaje in trženja, kjer imajo na področju inovacij v spletnem trženju veliko vlogo mala podjetja.

O tem, kako obogatena resničnost (augmented reality) spreminja trženje, bo spregovoril osrednji futurist letošnjega PKP Jean-Francois Chianetta, CEO in soustanovitelj Augmenta. Jean-Francois želi združiti digitalni in fizični svet prek obogatene resničnosti. Augment je eno vodilnih podjetij na tem področju. Oskrbuje okoli 200 podjetij po svetu, vključno s Coca-Colo, Leroy Merlinom, Siemensom in hoteli Accor. Jean-Francois nastopa na različnih konferencah po svetu, kjer z udeleženci deli svoje znanje o obogateni resničnosti.

Komentar