Lorenzo Marini

CEO in kreativni direktor, Lorenzo Marini Group, pisatelj, umetnik

Pred ustanovitvijo skupine Lorenzo Marini je Lorenzo delal za najpomembnejše nacionalne in mednarodne oglaševalske agencije: Ogilvy, Leo Burnett, Armando Testa, Dorland, Ayer. Pred šestimi leti je odprl tudi podružnico v New Yorku. Delal je v različnih industrijah, od avtomobilov do mode, od oblikovanja do prehrane, od kozmetike do financ. Preden je ustanovil svojo agencijo, je v 15 letih prejel 200 nagrad, enako število nagrad pa je prejela tudi njegova agencija skozi leta. Verjame, da ideje ustvarjajo denar, medtem ko denar ne ustvarja idej. Ta osredotočenost na osrednjo vlogo kreativnih idej se uporablja v številnih drugih disciplinah: od umetnosti do oblikovanja, od pisanja do režije. Objavil je štiri eseje in dva romana, poučeval na univerzah, vodil radijsko oddajo na Rai2, režiral mnoge oglase, ustvaril parfum in že tri leta uspešno razstavlja svoja umetniška dela.

Marinija je leta 2016 navdihnila umetniška intuicija, ki ga je vodila k proslavljanju lepote črk. Leta 2017 je na podlagi tega uspeha ustvaril »Manifest za osvoboditev črk«, s čimer je pravzaprav postal utemeljitelj nove umetniške oblike: posvetiti delo vsaki posamezni črki abecede in tako osvoboditi pisma iz dolžnosti funkcije, da slavijo njeno čisto intrinzično lepoto. Marinijeva slikarska dela lahko beremo kot prevod oglaševalskih kampanj v sodobno umetnost s strogo logiko prostorov in ravnotežij v njegovih prvih raziskavah vizualnega. Ker jih lahko beremo kot revolucionarno misel o pop lepoti sodobne abecede, v tej drugi umetniški fazi. Leta 2021 je njegova razstava »Di Segni e di Sogni« v Sieni prejela nagrado AVI za najbolj obiskano razstavo sodobne umetnosti leta z več kot 45.000 obiskovalci.

 

Povezani dogodki

Če ne bomo kreativni, nas bodo kupci zapustili

tor 14. 11. 2023, 12:15

If we lack creativity, customers will leave us.

tor 14. 11. 2023, 12:15
Businesses need to be extremely creative, as custo…