Kupci vsak dan želijo kaj novega, vse bolj so zahtevni in ozaveščeni. Če ne objameš tehnoloških sprememb danes, recimo umetne inteligence, že jutri začneš capljati. Če ne razumeš geopolitičnih pretresov in nimaš odgovorov nanje, te povozijo. Podnebne spremembe poslovni svet silijo h globljim okoljskim premislekom in v nenehne izboljšave pri učinkovitosti. Nekoč si si denar lahko izposodil, če si imel dober poslovni načrt, danes to še zdaleč ni dovolj, biti moraš ne samo poslovno okreten in realističen, temveč tudi ozaveščen. Energija, surovine, delo in financiranje verjetno nikoli več ne bodo tako poceni kot pred nedavnim. Zaposleni imajo v rokah vse več adutov, če jih ne poslušaš, spoštuješ, še več, če jih ne zadovoljiš dodobra, si kaj hitro brez njih. Lastniki terjajo svoje, letvice so iz leta v leto postavljene višje.
V začetku konference bomo s praktičnimi in globalnimi primeri ponudili rešitve, kako razumeti današnjega kupca, kaj moramo narediti in kakšni moramo biti, da ga bomo ne samo osvojili, temveč tudi obdržali – lojalnost je namreč beseda preteklosti. Od tod se bomo preselili v našo regijo, ki močno čuti geopolitične pretrese in hkrati dejavno išče poti, kako se z domačo tehnologijo in proizvodnjo odlepiti od odvisnosti od tokov in politik, na katere ne moremo kaj dosti vplivati. Osvetlili bomo, kaj nas čaka v prihodnjem letu. Sledila bo razlaga, kakšne so danes prioritete tistih, ki odločajo, katera država in katera podjetja bodo lahko deležni ugodnejšega financiranja.
Drugi dan se bomo na začetku vrnili h kreativnim napotkom za današnji posel, sledila bo predstavitev raziskave EF o umetni inteligenci, konferenco pa bomo sklenili z okroglo mizo vodilnih slovenskih menedžerjev, ki nam bodo razložili, kako bodo preveslali vse naštete hudournike. Čisto za konec načrtujemo še pogovor z visokim slovenskim politikom, s katerim bomo poskušali oblikovati časovnico najpomembnejših gospodarsko-političnih dogodkov, ki bodo sledili v prihodnjem obdobju.